Incepand cu 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR). GDPR este o reglementare unica, direct aplicabila in toate statele membre ale Uniunii si inlocuieste Directiva 95/46/CE si, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a clientilor nostri, a vizitatorilor care accesează site-ul https://www.teocreditconsulting.ro, precum și a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terță parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).
Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “Politica GDPR”) pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).
Prezenta politica GDPR explică practicile TEOCREDITCONSULTING SRL pe acest subiect. (în continuare denumită “Societatea”), referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt prelucrate de către Societate.
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de Societate se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal
Prin Politica GDPR, Societatea doreste să informeze persoanele vizate cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, persoanele vizate sunt informate prin intermediul Politicii GDPR și cu privire la drepturile de care beneficiază.
CINE SUNTEM?
Suntem societatea TEOCREDITCONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Oraş Pantelimon, Intrarea CICOAREI, Nr. 2, Camera 2, Judet Ilfov, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J23/1593/2019, avand cod fiscal 40938553. Avem ca domeniu principal de activitate: “COD CAEN 6619 – Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii.”
Societatea acționeaza ca un imputernicit al institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN) in vederea finalizarii obtinerii unui produs de creditare de la acestea, fiind un împuternicit al acestora în raport cu dvs. Societatea nu intra într-un raport comercial cu dvs. in ceea ce priveste activitatea de creditare, cu excepția unor cazuri excepționale, când se poate incheia cu dvs. un contract privind conditiile colaborarii si achitarea unui tarif de intermediere financiar-bancara.
La rândul său, Societatea își derulează activitarea sa prin mai mulți colaboratori externi (consilieri financiari) care acționează ca împuterniciți, respectiv sub-împuterniciți ai institutiilor financiare bancare (banci) si non bancare (IFN).
CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?
„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu, numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic). Aceasta înseamnă că datele personale includ aspecte precum numele si prenumele, adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, datele pe copia cărții de identitate, date de stare civila numele de utilizator, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.
CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?
“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
CARE SUNT DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM?
Datele dvs. cu caracter personal care vor fi prelucrate sunt următoarele: nume, prenume, domiciliu/ reședință, serie și nr. carte de identitate, stare civilă, CNP, vârstă, cetățenie, data nașterii, număr de telefon și e-mail, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, date care rezultă din Biroul de Credite, fisa fiscala, precum si din actele de proprietate (inclusiv din istoricul proprietăților, precum și din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală), precum si orice alte date personale necesare in legatura cu desfasurarea activitaitii de intermediere. Prelucrarea datelor se va face avand in vedere principiul proportionalitatii si oportunitatii, astfel ca nu vor fi procesate date personale care exced obiectului nostru de activitate in relatia cu dvs.
OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Operatorii de date cu caracter personal (denumit în continuare “operatorul”) sunt institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN), in majoritatea cazurilor Societatea actionând doar ca un împuternicit al acestora, avand in vedere contractele incheiate cu aceste entitati. Prin exceptie, in anumite ipoteze stabilite de Regulament, Societatea actioneaza direct si ca operator de date cu caracter personal.
PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR
Societatea se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:
TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În scopul încheierii și executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului (activitatii) de intermediere. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin, in conditiile comunicate de noi catre dvs.
În scopul îndeplinirii unor obligații legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.
În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente, etc; inclusiv în scop de marketing direct (inclusiv transmiterea catre dvs. de mesaje de informare/comerciale/de marketing, privind activitatea societatii noastre si/sau a tertilor/colaboratorilor cu care societatea noastra are relatii comerciale sau de orice alta natura, la adresele dvs. de contact furnizate catre noi <e-mail, telefon, sms, etc>, inclusiv, dar fara a se limita la: (oferte, promotii, mesaje publicitare, etc.)
În scopul îndeplinirii obiectului nostru de activitate – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, precum este si cel de intermediere credite, etc. Astfel, vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate, in conditiile stabilite cu dvs si in conformitate cu regulamentul GDPR.
În scop de securitate, in vederea prevenirii fraudelor si a infractiunilor, Societatea poate inregistra video atat la interior cat si la exterior sediile si birourile de vanzari, fara insa a transmite sau divulga aceste inregistrari catre alte persoane, cu exceptia organelor statului competente, daca sunt solicitate conform legii. In orice situatie, insa, veti fi informat asupra acestui aspect, atat in mod direct, cat si prin afisare la sediile noastre, urmand sa fiti informat cu privire la toate detaliile prelucrarii acestor date.
PROCESAREA FORMULARULUI DE CONTACT
Societatea noastra va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.
Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului https://www.teocreditconsulting.ro, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de contact a site-ului, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră partenerilor cu care Societatea colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai Societatii.
Cu toate acestea, Societatea noastra a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră de către entitățile menționate anterior.
Societatea noastra se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise de catre dvs, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.
De asemenea, este posibil ca Societatea să aibă acces și la alte date cu caracter personal prin stabilirea de către dvs. a unei legături cu firmele din grupul nostru sau cu colaboratorii nostri, prin prelucrarea datelor comunicate în urma conversațiilor telefonice, conversații e-mail, prezentarea la sediul nostru în vederea obținerii de informații, etc.
Prin contactarea Societatii noastre în oricare mod stipulat mai sus sau oricare altă metodă care presupune o comunicare mijlocită sau nemijlocită între dvs. și noi, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
De asemenea, atunci cand vizitati site-ul nostru, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea site-urilor si despre interactiunea dumneavoastra cu site-urile.
Totodata, in ceea ce priveste chat-ul (dupa caz) de pe site-ul https://www.teocreditconsulting.ro , consimtamantul tau va fi solicitat in prealabil transmiterii oricarui tip de date personale catre noi, prin solicitarea acordului de utilizare a chat-ului conform politicilor de confidentialitate si de prelucrare a datelor personale ale site-ului nostru. Accesul la chat va fi permis numai ulterior acceptarii exprese a conditiilor de utilizare, astfel ca este imposibila transmiterea de date personale prin intermediul chatului fara ca anterior sa fi fost obtinut consimtamantul pentru utilizarea acestuia potrivit conditiilor de utilizare specifice.
Acelasi principiu se aplica oricarei posibilitati de transmitere de date personale prin intermediul site-ului (formulare de contact, etc), acordarea prealabila a consimtamantului fiind solicitata anterior transmiterii oricaror categorii de date personale.
DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CĂTRE TERȚI
Datele cu caracter personal prelucrate de către noi vor putea fi divulgate și/ sau transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală/ contractuală pentru noi de a proceda în acest mod.
Societatea poate transmite datele dumneavoastră cu caracter personal birourilor notariale, institutiilor financiare bancare si non-bancare, intermediarilor de tranzactii, autoritatilor publice, organelor judiciare, consultantilor externi catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii si alte categorii de destinatari, dupa caz, implicati in desfasurarea activitatii pentru care ne-ati solicitat, exclusiv din Romania.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că este posibil ca în anumite circumstanțe să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră cu caracter personal, partenerilor cu care societata noastra colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai nostri.
PRELUCRAREA DATELOR DE CĂTRE TERȚI, ALTE SITE-URI ȘI SPONSORI
Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale Societatii noastre.
Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, societatea noastra neasumându-și responsabilitatea cu privire la informațiile trimise sau colectate de aceste terțe părți.
PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE
Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro folosește identificatori de tip Cookie. În acest sens puteți consulta Politica noastră de Cookie, disponibilă pe site, și vă puteți exercita dreptul de a dezactiva Cookies, astfel cum este mai jos precizat.
Exista insa un set minim de module cookie care sunt strict esentiale pentru navigarea optima pe site-ul nostru, astfel incat daca nu sunteti de acord cu utilizarea acestora, este posibil ca accesul la site sa nu fie posibil datorita aspectelor tehnice implicate.
Va rugam sa consultati politica separata privind Cookie pentru mai multe informatii.
PERIOADA STOCĂRII DATELOR
Societatea noastra poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.
Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:
DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
În conformitate cu GDPR, aveți o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care societatea le prelucrează:
Vă puteți exercita oricare dintre aceste drepturi în ceea ce privește datele personale pe care Societatea le prelucrează prin adresarea unei simple cereri către DPO-ul Societatii noastre, la adresa de e-mail office@rosusiasociatii.net . Într-o astfel de situație este foarte posibil să solicităm o dovadă a identității dumneavoastră.
SOLICITĂRI JURIDICE
Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:
RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI
În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea GDPR, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile prelucrate de Societate ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.
SECURITATEA PRELUCRĂRII
Societatea a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii Societatii, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama acesteia sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
EXONERARE DE RĂSPUNDERE
Site-ul Societatii poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea noastra. Societatea nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. Societatea noastra nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.
ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului nostru.
Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul nostru dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.
Termenii Politicii GDPR se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.
CONTACT
Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați accesând datele de contact existente pe site. Daca doresti sa contactezi Responsabilul cu Protectia Datelor numit in cadrul Societatii, o poti face la numarul de telefon 0720.154.851 sau la adresele de e-mail: office@rosusiasociatii.net sau office@teocreditconsulting.ro.